😈😈😈🌊πŸ”₯

Okay, I definitely need creative outlets, otherwise I just get meh. Look at these colors and the lyrics again, you can’t tell me these are coincidences πŸ€·β€β™€οΈ

Today I saw this car:


Unusual colors and design, hm? Well, guess what, those are twin flame colors, as you can see here:

Do twin flame and soul mate healing by Divinematrix

The 8 Stages of a Twin Flame Reunion (And How They Fit Together)

A β€œChaser's” Perspective – Managing the Twin Flame Experience - Wake Up  Experience

And guess what else? That car is advertising for an electricity provider. And you know what I haven’t done yet? Haven’t chosen a new electricity provider for my new apartment yet lol. Maybe I’ll choose this one XD ‘Cause look at their logo:

Über eins - eins energie in sachsen

And you know what I just noticed as well? The lamps of my laptop (as well as the colors of the painting that was already here when I moved in πŸ€·β€β™€οΈπŸ€£):

If you still don’t believe me, you’re fucking dumb and lost, okay?

My twin flame still tries to find “logical” and “scientific” explanations for this shit. Dude, nah. Just fucking accept it. Everything is spiritual. You can do your science if that’s fun for you, but don’t fucking try to explain consciousness with science. He said he wants to know why shit is as it is and why it exists. Well, there is no fucking reason, okay? It just is at it is and it exists, because it exists. Period. What else do you needa know, man? Why would you even wanna know, I mean, there’s no fucking point in knowing shit. It’s like asking why is 1 + 1 = 2? Because it just is, man. You don’t question that, do you? It’s the same with consciousness, it just is, because it is. That’s all you needa know.


#spirituality #writing #poetry #enlightenment #blogging #art #artist #poetry #creative #creativity #soulmates #music #K-pop #manifestation #universe #universal #intelligence #human #mind #synchronicity #synchronicities #wisdom #philosophy #knowledge #psychic #spiritual awakening #high vibration #awake #awareness #consciousness #flow #diary #journaling #aesthetics #symbolism

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s